obrazek tla

Game:TokaraSwamp

tokara

Potężne drzewa, które wyrosły na mokradłach stały się świadkami zaciekłych walk o panowanie nad sankturarium

Moja pierwsza mapa dla trybu Onslaught w grze Unreal Tournament 2004, zainspirowana dwiema juz istniejącymi w grze mapami - Tokara (leśny klimat) oraz Primeval (walki rozgrywajace się pośród wielkich drzew).

Główny układ połączeń punktów kontrolnych zmusza drużyny do zaciekłej walki o centralny punkt, który jednocześnie zapewnia dostep do najpotęzniejszego pojazdu w grze. Położenie głównych baz w koronach drzew zapewnia im jednak wzgledne bezpieczeństwo, wiec pozyskanie Lewiathana nie jest gwarantem sukcesu. Lewiathan słuzy wiec do łatwiejszego zdobycia poszczególnych punktów oraz obrony punktu centralnego.

Z powodu położenia głównych baz w górze, podróż po respawnie może zająć dużo czasu, dlatego każda z drużyn ma zapewniony punkt kontrolny, odporny na ataki przeciwnika, na poziomie gruntu.

Rozmieszczone w kilku miejscach jump pady zapewniają szybszą podróż graczom bez pojazdów.

INFORMACJE

Tryb gry: ONS
Liczba graczy: 10-14
Niestandardowe tekstury lub meshe: Nie
Wymagania: UT2004 z dodatkiem ECE Bonus Pack (mapa korzysta z dodanych w dodatku pojazdów)

tokara tokara tokara tokara tokara tokara

Linki:

Video:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

do góry

na blogu

Etykiety dla przypraw

etykieta_przyprawy

Tapeta miastomania

tapeta_miasto

Tapeta Revolution Overdrive

tapeta_revolution

przejdź na blog